Candela Vbeam Perfecta

Прогресивний та безпечний лазер для усунення практично всіх типів судинних уражень обличчя.

Лазер Candela Vbeam Perfecta — імпульсний судинний лазер на рідкому барвнику з довжиною хвилі 595 нм. Широкий діапазон лазера Vbeam Perfecta за клінічними показаннями та видатні експлуатаційні характеристики зробили його "must have" лазером для будь-якого професійного дерматолога.

Судинний лазер Vbeam Perfecta — простота новітніх технологій

Лазер Vbeam Perfecta проектувався корпорацією Candela зі спрямованістю на максимальну простоту використання. Лазер має компактні розміри та маневреністю, оснащений великим 10-ти дюймовим екраном з технологією Touchscreen.

Екранний графічний інтерфейс надає простий покроковий принцип налаштування та управління лазером, основні параметри автоматично виводяться на екран при виборі потрібної процедури.

Лазер Vbeam Perfecta використовує технологію мікроімпульсу та запатентовану систему динамічного охолодження DCD. Технологія мікроімпульсу дозволяє при більш ефективній коагуляції судин зменшити розігрів шкіри, тим самим зменшивши небезпеку зміни пігментації. Особливості технології полягають в тому, що випромінювання на судину подається не безперервно за час генерації імпульсу, а розбивається на «пакети», що складаються з восьми коротких імпульсів (мікроімпульсів). Використання «пакетів» для лікування судинних захворювань значно розширило можливості боротьби з цими захворюваннями.

Система динамічного охолодження практично усуває больові відчуття під час процедури і в поєднанні з технологією мікроімпульсу запобігає пурпурі, все це істотно розширює показання до використання лазера.

Принцип роботи

Система VBeam передає імпульс довжиною хвилі 595 нм, яка проходить через дерміс та епідерміс і поглинається оксигемоглобіном не оточуючої тканини, а кровоносних судин.

СЕЛЕКТИВНИЙ ФОТОТЕРМОЛІЗ

Це процес спрямованого впливу на хромофори. Лазер Vbeam впливає на оксигемоглобін. В ідеалі, довжина хвилі, обрана для усунення судинних патологій шкіри, повинна добре поглинатися тільки в місцях ураження при мінімальному поглинанні іншими хромофорами.

Тривалість імпульсу – залежно від тривалості імпульсу лікування може бути агресивним (травматичним), з утворенням пурпури за рахунок розриву судин або нетравматичним, без утворення пурпури, за рахунок повільного прогрівання шкіри, що викликає коагуляцію кровоносних судин.

Система Vbeam може задавати імпульси тривалістю в 0.45, 1.5, 3, 6, 10, 20, 30 и 40 мс. Чим коротше імпульс, тим більшою руйнівною силою володіє енергія, і навпаки, чим довший імпульс, тим менш руйнівна його енергія, яка, таким чином, сприяє коагуляції судин певних ділянок шкіри, не руйнуючи структуру цих ділянок.

Для створення ефекту коагуляції та лікування шкіри без пурпури і в цілях запобігання теплового пошкодження ділянки шкіри, що лікується, та прилеглих тканин, тривалість лазерного імпульсу повинна бути коротша за період теплової релаксації ділянки шкіри, яка поглинає лазерне випромінювання. Період теплової релаксації ділянки шкіри визначається з урахуванням її площі (мілісекунди або більш тривалий період для лікування судинних захворювань шкіри).

Унікальні мікроімпульси. Кожен імпульс лазера Vbeam ділиться на 8 мікроімпульсів, забезпечуючи, таким чином, послідовний та рівномірний розподіл самого імпульсу. Таке технічне рішення забезпечує більш потужну енергію кожного імпульсу, який при цьому не завдає шкоди тканині, що оточує уражену ділянку шкіри.

Лікування пігментації. Спеціальна насадка з опуклою лінзою дозволяє використовувати лазер Vbeam для лікування поверхневої доброякісної пігментації шкіри. Накінечник насадки тисне на зону лікування, за рахунок тиску відбувається освітлення підшкірних кровоносних судин.Імпульс довжиною хвилі 595 нм за відсутності гемоглобіну поглинає меланін шкіри. Після відведення накінечника, на ділянці лікування відновлюється нормальний потік крові.

Таблиця основних характеристик

Динамічне охолодження

Вбудоване

Сфера застосування

Лазер Candela Vbeam Perfecta застосовується для лікування гемангіом, винних плям, куперозу, видалення судинних зірочок та пігментних плям, корекції рубців.

Candela Vbeam Perfecta — Фото 1
Candela Vbeam Perfecta — Фото 2