Лікування генітального герпесу у Києві

Генітальний герпес отримав свою назву завдяки збуднику - вірусу простого герпесу першого або другого типу. Його характерні прояви у вигляді висипань можливі не тільки в області геніталій, але також на губах, обличчі, різних слизових оболонках, очах. При цьому не важливо, є яскравий клінічний прояв або він прихований. Сприятливими факторами виникнення даної хвороби є:

• порушення імунної системи;
  • супутня урогенітальна патологія, інфекції що передаються статевим шляхом;
  • наявність мікротравм на статевих органах;
  • недотримання правил інтимної гігієни.

Як відбувається зараження?

Лікування генітального герпесуПопри поширену думку, вірус герпесу не передається побутовим шляхом, тому що швидко гине при висиханні у кімнатній температурі. Подібні випадки є лише рідкісним винятком. Наприклад, зараження практично неможливе через спільне використання:

• унітазу;
  • постільної білизни;
  • посуду та ін.

За статистикою, у жінок герпес на статевих органах виникає частіше, ніж у чоловіків. Це зв'язано тим, що   під час статевого акту вони мають більше шансів травмувати слизову оболонку. Цей факт створює сприятливі умови для проникнення вірусу в організм.

До якого лікаря звернутися?

При виникненні будь-яких неприємних симптомів, пов'язаних із репродуктивною системою, варто якомога раніше звернутися за медичною допомогою. За наявності висипань нез'ясованого характеру кваліфіковану консультацію надасть дерматовенеролог.

Як відбувається лікування генітального герпесу?

Після проведених лабораторних досліджень лікар встановлює остаточний діагноз та призначає лікування. Для лікування використовують: системні або місцеві противірусні препарати. Пацієнтам зі значними рецидивами можуть знадобитися повторні курси або безперервна профілактична терапія протягом двох місяців або більше.

Може герпес знову повернутися?

Після первинної інфекції, очевидної чи неявної, подальших клінічних проявів може не бути протягом усього життя. При генітальному герпесі 2 типу рецидиви частіше, ніж при 1 типі.

Рецидиви можуть бути спровоковані:

• Незначна травма.
  • Інші інфекції.
  • Ультрафіолетове випромінювання (сонце).
  • Менструальний цикл (загострення можуть виникати перед місячними).
  • Емоційний стрес.

Однак у більшості випадків причини рецидиву невідомі

Як вберегтись від розповсюдження вірусу?

Як відомо, прояв хвороби на губах і статевих органах провокується тим самим вірусом. Тому, щоб уникнути самозараження і перенесення інфекції з рота в область геніталій необхідно дотримуватися нескладних гігієнічних правил:

• часто і добре мити руки з милом,
  • мати окремий рушник для обличчя, рук і тіла.

Одним із найпоширеніших методів профілактики зараження герпесом в області статевих органів є використання презервативів. Однак вони не дають стовідсоткової безпеки, оскільки наявність ранок та тріщин, не прикритих контрацептивом, створюють високий ризик передачі інфекції від партнера до партнера.

Лікування генітального герпесу