Карта родимок у Києві

25 000 виявлених у світі нових випадків злоякісної меланоми у 2021 році. 57 000 смертей. Як наслідок, рак шкіри є одним із найпоширеніших і смертоносних видів раку у світі протягом багатьох років. Тенденція все ще зростає. І за аналітикою дерматоонкологів до 2040 року кількість випадків може зрости приблизно на 50%, а кількість смертей — до 68%.

Карта родимок

Як уберегти себе та своїх рідних?

Періодичні огляди у дерматолога – та постійний моніторинг. А для комплексного моніторингу пацієнтів з високим ризиком розвитку раку шкіри BOGOMOLETS CLINIC використовує метод цифрового картографування всієї поверхні тіла у поєднанні з дерматоскопією.

Карта родимокДля цієї процедури у клініці використовується інноваційне обладнання FotoFinder ATBM Master – цифровий автоматизований діагностичний комплекс для дерматоскопії усього тіла пацієнта:

• повне картографування охоплює до 90% всього шкірного покрову (за винятком волосистої частини голови або ділянок покритих татуюваннями) – і все це менше ніж за 10 хвилин;
  • програмне забезпечення на основі запатентованої системи штучного інтелекту відфільтровує новоутворення пацієнта та розумно організовує їх на одному екрані, сортуючи за локалізацією або категорією – нові, змінені та незмінені;
  •  «мозаїка» фотознімків новоутворень на тілі пацієнта допомагає дерматологу визначити підозрілі новоутворення з першого погляду – і перейти до детальної дерматоскопії за допомогою потужної лінзи зі збільшенням від 20 до 400 раз.

Як часто потрібно робити «карту родимок»?

Часові інтервали між повторним картографуванням встановлюються дерматологом в залежності від типу шкіри, оцінки ступеня ризику розвитку раку шкіри та інших клінічних даних. Стандартно це від пів року до року.

Повторна процедура займає ще менше вашого часу: система «впізнає» пацієнта та працює вже зі створеною картою родимок, здійснюючи пошук нових та аналіз зміни форм / розмірів новоутворень.

До того ж ми завжди готові запропонувати приємні умови та знижки для пацієнтів, які слідкують за своїм здоров’ям та записуються на повторне картографування.

Карта родимок
Цифрове картографування тіла на апараті FotoFinder

Лікарі нашої клініки

дерматоонколог, дерматовенеролог, д.м.н., професор