Карта родимок на FotoFinder у Києві

Немає в світі жодної людини, шкіру якої природа не відмітила невусами або родимками. Невуси – це друга назва родимок на латині, яка більш поширена серед лікарів-дерматологів.

Зазвичай переважна більшість родимок на нашому тілі – це доброякісні пігментні утворення, що не становлять загрози для здоров’я. Проте існують такі родимки, котрі схильні до малігнізації (злоякісного переродження) і можуть дати початок росту ракової пухлини шкіри.

По-новому поглянути на родимки і своєчасно виявити серед них небезпечні дозволяє такий метод дослідження шкірного покриву, як створення карти родимок.

Що таке карта родимок?

Карта родимок або картування шкіри – це персональний моніторинг всіх невусів, які присутні на вашому обличчі та тілі.

І якщо порівнювати, то картування шкіри на апараті FotoFinder – це як цифрова дерматоскопія, але не локальна в зоні однієї родимки, а тотальна в масштабах всього тіла

Створення карти родимок за допомогою пристрою Fotofinder представляє собою найбільш точний цифровий метод вивчення родимок у дерматології на сьогоднішній день.

Інтелектуальна технологія FotoFinder об'єднує фотографування всього тіла та цифрове мапування будь-яких утворень з автоматизованою відеодерматоскопією. Цей двоетапний метод цифрового динамічного контролю отримав визнання від експертів-дерматологів по всьому світу як найбільш вдосконалений у галузі ранньої діагностики меланоми та раків шкіри.

Навіщо та як часто робити карту родимок

250 000 виявлених у світі нових випадків злоякісної меланоми у 2021 році. 57 000 смертей. Як наслідок, рак шкіри є одним із найпоширеніших і смертоносних видів раку у світі протягом багатьох років. Тенденція все ще зростає. І за аналітикою дерматоонкологів до 2040 року кількість випадків може зрости приблизно на 50%, а кількість смертей — до 68%.

Процедура створення карти родимок в Києві та Львові, де знаходиться BOGOMOLETS CLINIC – це:

• високотехнологічна можливість дізнатися, яка з ваших родимок є потенційно небезпечною;
  • найкращий метод ранньої діагностики меланоми та раку шкіри на стадії in situ (0);
  • малоінвазивна процедура, яка не має жодних протипоказань;
  • якщо немає особливих медичних показань, наші дерматологи зазвичай рекомендують проводити картування шкіри 1 раз на рік;
  • якщо є індивідуальні показання та фактори ризику, картування шкіри виконується з періодичністю раз на 3-6 місяців.

Повторна процедура займає менше вашого часу: система «впізнає» пацієнта та працює вже зі створеною картою родимок, здійснюючи пошук нових та аналіз зміни форм / розмірів новоутворень.

До того ж ми завжди готові запропонувати приємні умови та знижки для пацієнтів, які слідкують за своїм здоров’ям та записуються на повторне картографування.

Карта родимок Bogomolets Clinic

Апарат Fotofinder

Періодичні огляди у дерматолога – та постійний моніторинг. А для комплексного моніторингу пацієнтів з високим ризиком розвитку раку шкіри BOGOMOLETS CLINIC використовує метод цифрового картографування всієї поверхні тіла у поєднанні з дерматоскопією.

Fotofinder для карти родимок Bogomolets ClinicДля цієї процедури у клініці використовується інноваційне обладнання FotoFinder ATBM Master – цифровий автоматизований діагностичний комплекс для дерматоскопії усього тіла пацієнта:

• повне картографування охоплює до 90% всього шкірного покрову (за винятком волосистої частини голови або ділянок покритих татуюваннями) – і все це менше ніж за 10 хвилин;
  • програмне забезпечення на основі запатентованої системи штучного інтелекту відфільтровує новоутворення пацієнта та розумно організовує їх на одному екрані, сортуючи за локалізацією або категорією – нові, змінені та незмінені;
  •  «мозаїка» фотознімків новоутворень на тілі пацієнта допомагає дерматологу визначити підозрілі новоутворення з першого погляду – і перейти до детальної дерматоскопії за допомогою потужної лінзи зі збільшенням від 20 до 400 раз.

Показання до картування шкіри

Серед кандидатів на цю процедуру в обов’язковому порядку мають бути:

• дорослі та діти, на шкірі яких присутня велика кількість родимок (50-100 і більше);
  • чоловіки та жінки, чия професійна діяльність пов’язана з тривалим перебуванням на сонці (водії, далекобійники, телеоператори, журналісти, аніматори-промоутери, продавці на вуличних ятках і ринках, аграрії, дачники та інші);
  • любителі позасмагати влітку або в солярії;
  • люди, які помічають динамічні зміни своїх родимок (зміна кольору та форми, збільшення в розмірах, поява вкраплень іншого кольору, відчуття свербежу та болю).

Якщо ви знайшли себе в цьому списку – знайдіть також час та можливість відвідати дерматолога і створити карту родимок, адже ціна такої послуги завжди нижча за вартість здоров’я і життя.

Як відбувається картування шкіри

Процедура створення карти родимок триває від 45 до 60 хвилин – за цей час лікар і пацієнт проводять велику дослідницьку роботу, точність результату якої становить 99%:

1. пацієнт роздягається до спідньої білизни – це необхідно для всебічного огляду шкірного покриву;
  2. за допомогою апарату FotoFinder дерматолог фотографує людину в усіх можливих проекціях (спереду, ззаду, зліва, справа);
  3. після такої фотосесії на під’єднаному до апарата комп’ютері з’являються фотографії всіх без винятку родимок, які присутні на тілі людини – вони мають якість Full HD і збільшення в 20-400 разів;
  4. спеціальна комп’ютерна програма з інтелектуальною технологією порівнює всі отримані зображення – і в разі присутності виявляє серед них «гидке каченя» (так дерматоонкологи називають родимку, яка відрізняється від інших за кольором, формою, розмірами та іншими ознаками злоякісної трансформації);
  5. інтелектуальна технологія аналізує всі фотографії родимок – і сортує їх за локалізацією або категорією (незмінені, змінені, новоутворені).

Особливості картування шкіри на апараті FotoFinder

Дерматологи та дерматоонкологи BOGOMOLETS CLINIC в щоденній роботі з пацієнтами використовують апарат FotoFinder ATBM Master.

FotoFinder – це надсучасна цифрова платформа з революційними технологіями візуалізації шкіри, де всі робочі процеси автоматизовано, а програмне забезпечення базується на штучному інтелекті.

Він відрізняється від звичайного оптичного дерматоскопа тим, що дозволяє проаналізувати не якусь конкретну родимку – а всі родимки, які є на тілі. Оптимізовані робочі процеси економлять час лікаря на всіх етапах процедури – від візуалізації шкірного покриву всього тіла до подальшого ведення пацієнта. А інтелектуальні технології дозволяють відстежувати в динаміці повну історію родимки – від первинних фотографій до найменших змін при нових оглядах – і порівнювати стан шкіри до та після лікування.

Здоров’я – це безцінний скарб людини. Не загубити дорогу до здорової шкіри вам допоможе персональна «карта скарбів» – цифрове картографування тіла на апараті FotoFinder. Сучасна високотехнологічна процедура, яка дозволяє дерматологам контролювати найменші зміни родимок, а пацієнтам почуватися в безпеці.

Карта родимок на FotoFinder

FAQ

Чи може звичайна дерматоскопія показати діагноз, як карта родимок на апараті Fotofinder?

Хоча звичайна дерматоскопія може допомогти в оцінці стану родимок та виявленні ознак патології, конкретний діагноз, особливо в разі підозрілих змін, вимагає поглибленого медичного обстеження. Fotofinder набагато полегшує та робить більш ретельним процес моніторингу та документування змін у родимках. Спрощуючи, таким чином, постановку остаточного діагнозу лікарем-дерматологом.

Цифрове картографування тіла на апараті FotoFinder

Лікарі нашої клініки

Дерматовенеролог, дерматоонколог, к.м.н.