Гемангіома

Гемангіома - доброякісна судина пухлина, яка росте і значно збільшується в розмірах протягом перших 12 місяців життя дитини. Вона може розпочатися як невелика рожева пляма або з'явитися відразу після народження, проте з часом здатна збільшуватися та проростати вглиб тканин, надаючи яскраво-червоний вигляд, що спричиняє батькам страх, а у дитини - психологічні комплекси.

У Bogomolets Clinic дерматологи пропонують індивідуальний підхід до лікування гемангіоми без болю, операційних втручань та рубців. За 25-річний досвід та використання екстемпоральних препаратів за авторським рецептом професора Богомолець досягаються успішні та естетичні результати, з великою увагою до маленьких пацієнтів.

Гемангіома, відома також як інфантильна гемангіома, є доброякісним судинним утворенням, яке може бути вродженим або з'явитися протягом перших днів-тижнів життя дитини. Зазвичай це одиночне новоутворення, але може виникнути декілька гемангіом у вигляді маленьких плям (множинний гемангіоматоз).

Гемангіома формується з судин шкіри та підшкірних судин, що призводить до активного зростання та швидкого збільшення розмірів протягом перших 12 місяців. Ріст може відбуватися як поверхнево, так і в глибину.

Причини гемангіоми відомі лише частково, одна з теорій патогенезу вказує на ідентичність судин гемангіоми та судин плаценти. Частіше гемангіоми виникають у дівчаток та передчасно народжених дітей.

Існують два типи гемангіом: вроджена, яка присутня на шкірі немовляти з народження, і набута, що розвивається протягом двох тижнів або 2 місяців після народження.

Хоча гемангіома не перероджується в рак і не метастазує, вона може створювати проблеми, особливо якщо знаходиться близько до природних отворів. Наприклад, гемангіома на обличчі біля губ або рота може ускладнити процеси дихання та живлення. Для уникнення таких ускладнень важливо своєчасно консультуватися з дерматологом.

Діагноз гемангіоми встановлюється клінічним оглядом, а диференційна діагностика проводиться за допомогою дерматоскопії, що дозволяє відрізнити гемангіому від інших судинних утворень.

У Bogomolets Clinic проводиться сучасне терапевтичне лікування гемангіоми, включаючи медикаментозну та лазерну терапію, залежно від активності пухлини. Тривалість лікування зазвичай становить 8-12 місяців, а результати показують зупинку росту пухлини та повне відновлення шкірного покриву.